Ești creativ? Ești părinte, profesor?

Alătură-te comunității noastre!

Pe e-mail vei primi GRATUIT:

tutoriale activități creative, recomandări de carte, sugestii concursuri creative și multe SURPRIZE creative.

Ești creativ? Ești părinte, profesor? Alătură-te comunității noastre! Pe e-mail vei primi GRATUIT: tutoriale activități creative, recomandări de carte, sugestii concursuri creative și multe SURPRIZE creative.
 

De ce să mă înregistrez?

Calitatea de abonat îți permite accesul la o gamă completă de informații și servicii cu ajutorul cărora:

  •    ai posibilitatea sa acorzi voturi produselor și să faci comentarii cu privire la produsele preferate;
  •    poți primi informații personalizate în funcție de listele tale de dorințe și de cumpărături de pe www.magazincreativ.ro;
  •    ești parte dintr-o comunitate creativă, primind produse cadou la fiecare feed-back de produs (vezi pagina Cadouri).

Pot comanda și prin telefon?

Da, se poate. Numărul de telefon la care ne poți contacta este 0729 562 238, de luni până vineri, între 13.00-19.00.

 

Nu am card bancar, cum plătesc?

Plata se poate face și ramburs, la primirea coletului.

De ce poate dura chiar și 6 zile lucrătoare expedierea comenzii?

Produsele din categoria DECUPAJE se epuizează repede și sunt produse de noi, ÎN ATELIERUL NOSTRU din Iași. În perioadele aglomerate se poate întâmpla să avem comenzi de multe decupaje, iar capacitatea noastră de producție să fie depășită.

Doresc alte culori la decupajele de pe site, cum procedez?

COMENZILE SPECIALE se primesc la tel. 0729 56 22 38. 

Nu-mi plac produsele comandate și vreau să le returnez.

Produsele marca MAGAZIN CREATIV au garanție 200% - ne spui ce dificultăți ai întâmpinat în utilizarea lor și îți returnăm banii în cont, fără a mai fi nevoie să le expediezi ca și colet retur. Pentru celelalate produse returul se poate face în 10 zile și expedia în alte 10 zile pe cheltuiala ta. Pentru ambele cazuri banii se returnează în maxim 30 de zile.

De ce mi s-a anulat comanda?

Comanda ta se anulează dacă datele de contact sunt incomplete (adresa de livrare, telefonul) sau când nu poți fi contactat pe nici unul dintre canalele de comunicație pentru diverse detalii. 

Am plasat o comandă și nu am ridicat-o de la poștă/ nu am acceptat-o de la curier, mai pot plasa comenzi? 

În acest caz, prima ta comandă va trebui să o achiți cu cardul, prin platforma securizată Eu platesc. La următoarele comenzi vei putea primi comanda cu plata ramburs.